Äntligen måndag!

Ny dag, ny vecka, nytt datum.

Jag vaknar alltid pigg nuförtiden, konstigt jag vet. Men jag ligger alltid kvar i sängen en liten stund innan jag går upp, men vill ju inte vara hur hurtig som helst eller och dom senaste dagarna har jag alltid blivit helt cp trött igen då.
I helgen har jag vaknat vid 9, legat kvar, blivit astrött, somnat om, vaknat vid 11.
Men idag så tvingar jag mig själv att vara vaken för det är ju faktiskt måndag. Och det funkar ju, jag är ju vaken än!

Herregu vilket spännande inlägg. Intresseklunbben antecknar att Martina Hägg är trött på morgonen. Spännande.
Återkommer lite senare om en recention om zlatans bok, det kommer iaf att vara spännande, annars är ni konstiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0