Finbesök!

Idag har jag haft besök av 2 favoriter. Maria och lilla stora Alice.
Alice är så liten men ändå så är hon så stor. Igår fyllde hon 9 månader, tiden går så fort. Tyckte att det var bara typ 2 månaders som jag satt i Norge och bara ville åka hem för att Alice hade kommit till världen.. Och nu reser hon sig upp själv och snart börjar hon väl gå också...

Har försök att få Alice att säga "Pappa jag vill ha en Sally", det gick sådär. Hon var mest TV intresserad. Kommer hon att få ADHD då? Det tror jag inte jag. Fast med så mycket energi som hon har kanske hon redan har det, nejdå. Hon är så jävla söt! <3

Nu väntar jag på att Anders ska komma hem så jag kan få åka till kupolen, lämna tillbaka lite saker och köpa lite julklappar, till mig själv? haha. Nejdå, ska försöka.

Och just det, mamma, medans jag kommer ihåg det, jag önskar mig en ny kaffebryggare i julklapp!

Titta vad söta dom är tillsammans!
Och vad dom tycker om varandra mycket!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söta

2011-11-22 @ 22:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0