God morgon underbara fredag!

Tydligen överskattat att sova en hel natt. Var vaken 2 timmar inatt mellan typ 2-4. Jätte roligt var det. Kan tänka mig att jag känner mig som en småbarns förälder.

Men skit i det nu, nu är jag vaken iaf! Så vad ska man höra idag då? Börja med julpyntet kanske? Jag är ju egentligen imot det, jag tycker inte att man får börja innan men den här helgen är fullsmockad så jag kommer inte hinna göra det fören på måndag och då ligger jag ju efter, jag vet inte vad som är bäst? Tidig eller sen? Kanske kan nya gardiner och pynta och sen bara slänga upp ljusstakarna i fönstret på söndag, ser det iaf bra utåt, tack för hjälpen hörrnini!

Och ikväll ska vi till familjen Nyberg/Jakobsson på tapas planka! Och vin får man dricka också, sjukt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0