Jävla Saab

Eftersom saaben inte ville starta igår så fick vi sätta batteriet på laddning hemma hos mamma vilket betyder att Anders inte hade någon bil idag. Vilket betyder att jag fick köra honom i morse. Vilket betyder att jag fick gå upp en timme tidagare. Sen kom jag på att C från jobbet ville låna twilight böckerna och hon skulle hämta dom hemma hos mig. Så nu sitter jag på våran parkerings plats och väntar. Lyssnar på rix morgon zoo och dricker kaffe. Så smart var jag iaf att jag köpte kaffe iaf!

Jobb till 4 idag och sen blir det bastu och massa mys med tjejerna hemma hos Marika. Kommer bli trevligt!


Kommentarer
Postat av: M

MAXIMAL OTUR ÄGG!

2011-11-11 @ 10:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0