Kreativ dag, NOT!

Slutade klockan 8 imorse efter en natt med ca. 4 timmars sömn. Behöver jag säga vad jag gjorde när jag kom hem? Nej, tror inte det. (Och om ni inte fattar så får ni väl vara mongo och fråga. Men det är helt okej!)

Men jag och A har iaf varit på Tacobar och käkat. Jag har ätit där en gång när dom öppnade, men jag är ju ingen taco människa överhuvudtaget. Men idag, idag har jag varit sugen på just tacobar hela dagen och då fick det bli det till middag.

Nu väntar jag på att mina fina, världens bästa, världens snyggaste älskling ska sluta spela dator så att jag kan få lite massage. Min rygg dödar mig! Och nej, jag fjäskar inte alls! Men jag älskar dig mest vet du!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0