Det går inge bra för mig.

Har jobbat klart för idag! Nu väntar jag på Marika så vi kan bege oss till Kupolen och inhandla lite nya vinter saker, fick ju skrapa rutorna i morse, inte okej! Sen ikväll blir Robinsson och firande hemma hos mamma eftersom min syster har klarat moppekortet idag! GRATTIS! Vågen stod i morse på -5 kg! Den ni! Ni har inte fått måtten heller va? Kanske lägger in dom sen. Annars får ni nya på söndag! Men du experten, nu har den här raden under rubriken försvunnit, så jag kan inte ens lägga in bilder. Hur gör man dårå? Jävla blogg! Och jag kan fortfarande inte göra styckeindelningar. WHHYYY! Blir knäpp. Får väl fråga min goda vän google senare då kanske. Mitt enda hopp tydligen! Nu kommer Marika, måste rusa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0