Jag gråter snart

Har googlat hur mycket som helst nu men dom där jävla styckeindelningarna vägrar ju funka! Fan va matt jag blir. Verkar vara flera som har samma problem som jag men det är ingen som har svar på hur man ska göra. Fan va matt jag blir. Nu har jag iaf skickat och frågat till blogg.se och hoppas på att dom kan ge mig ett svar.. Tills dess får nu nöja er med att allt är en klump. Jag är rätt trött, från att ha jobba 0% så har jag jobbat 120% den här veckan. Men det är bra det också. Veckan har gått lite fortare än vanligt och jag har verkligen kommit upp i tempo! Dåligt med träning har det dock blivit. Det är ju trök då men viktnergången fortsätter ju iaf. Så jävla skönt. Känner verkligen att jag har blivit smalar, tappar nästan byxorna nu! Men nu är det inge lång kvar alls faktist till man får fast föda igen. Haha. Och viiin! Nej nu ska jag, ja fan vet jag. Glo på tv och vara upp länge! För jag är leeedig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0