Men vafan!

Hade precis skrivit ett inlägg och då tycker blogg.se att det är jätte bra att logga ut mig. Kanske inte skulle ha bytt från devote.se iaf. Nu orkar jag ju inte skriva om det. Men jag har jobbat idag. Och nu är Sofia här, vi kollar på bonde söker fru, jätte spännande är det. Har inte sett ett enda avsnitt men det är skitbra iaf. I morgon står friskis på schemat och så ett besök på katthemmet i Kvarnsven. Blir nog bra! Tack och hej (Och nu kan jag tydligen inte ens byta rad, hur gör man då experten? vaaa?) VAAFAAAN!

Kommentarer
Postat av: M

enter ;)

ingen aning. googla. blogg.se är konstigt ibland kan man säga. men betydligt bättre än dääävoooootäää

2011-10-20 @ 10:26:03
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/
Postat av: Martina

haha ja för enter har jag inte provat, tack för tipset ;) höhö.



Ja det funka iaf och skriva på dääävoooootäää. :P

2011-10-20 @ 17:01:02
URL: http://intealltidhundra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0