Tröttis!

Första dagen på nya jobbigt idag. Gick jätte bra, inte så mycket att göra men det var trevligt iaf.
Sen åkte jag och hämtade upp Elin och vidare till sånglektion! Sjukt kul var det! Man börjar känna sig lite mer bekväm och släppa loss mer och då blir det lättare att sjunga, och roligare!
Sen hem och byta om och vidare till friskis. Klockan 19.00, Rune, medel, varje måndag! En trevlig tradition!
Började 3dje veckan på kuren idag också, vill ni kanske ha måtten den här veckan också? Okejdå. Men inte nu, för nu ska jag äta sista soppan och sen är det dax att gå och sova.
Är det föresten någon som vet hur jag ska lyckas få ner bilden ett par rader?
Det spelar lixom ingen roll hur många gånger jag trycker på enter och den åker ner, men när jag trycker på spara knappen så åker bildfan upp igen.. Någon?
Tack på förhand!
/Dålig

Kommentarer
Postat av: den erfarne

tryck in shift och enter samtidigt. :P

2011-10-18 @ 11:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0