Hej gött fölk! Kul att ni är här!

Jag vet att jag är dryg som håller på och byter blogg och jag hade faktiskt tänkt att stanna på devote.se men sen fick jag uppleva devotes mörka baksida. Segt och väldigt mycket reklam! Och segt! Väldigt segt! Så nu är jag tillbaka här på blogg.se!

 

Anledningen till att jag bytte till devote.se från början var ju mest för att dom har en app till iphonen så att man kunde uppdatera igenom den. Jag har aldrig gillat det där med mms uppdatering så då var det ju perfekt med en app! Nu är det ju så bra att nu har ju även blogg.se skaffat en app! Asbra, kan jag byta tillbaka hit. Nu är ju det enda problem att jag förtillfället inte äger någon iphone. Men det kommer snart (hoppas jag!).

 

Namnet då? Det dryga med blogg.se är ju att typ alla bloggar här eller har bloggat här så alla namn är ju typ upptagna. Jag har ju min gamla, men den är ju just det, gammal. Och allt med Martina eller Marre eller nått annat är ju upptaget. Visst, jag kunde ju ha hetat Marreee_89__cool__girl____ . Men njae, känns lite för mycket lunarstorm/snyggast över det hela. Men efter mycket funderade har jag kommit fram till detta namn, intealltidhundra.blogg.se! För att jag inte inte alltid är hundra, för att min omgivning inte alltid är hundra för att hela mitt liv inte alltid är hundra.

 

 


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Nämen vad roligt marre! nu kan man ju till o med kommentera utan problem! :)

2011-10-15 @ 18:34:06
Postat av: Martina

Haha, jag vet jojjo! :) Nu är det din tur att starta en ny!

2011-10-15 @ 23:38:25
URL: http://intealltidhundra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0