Grattis mammsen!

Jag och Anders skulle ge oss ut i skidspåren idag men A var ute och gjorde dummheter igår så han ligger och sover och klagar på huvudvärk och orolig mage. Och jag vet inte om jag vågar ge mig ut i spåren själv. Har ju inte åkt på en typ 15 år. Hur sätter man ens på sig ett par skidor? Jag vet ju inget. Dom kanske måste vallas innan också. Måste fråga.

Väckte Anders. Muttratade att dom måste vallas. Och mina var det dessutom klister på. Jaha. Då kan jag ju bara lägga skidåkartankarna åt sidan.

Har träningsvärk i rumpa och lår efter passet igår. Var ett rätt segt pass och rätt mycket med ryggen och det gick ju inte så bra för mig. Men körde på så mycket jag kunde på det jag kunde men tyckte inte att de kändes som det tod nog iaf. Meeenee, de gjorde de.

Hade kunna tänkt mig att gå på nått pass men det alla pass är typ innan 11 på lördagar så nä.
Och jag försöker finna motivation till att springa springband och lyfta tyngder. Går inge vidare.
Men nått ska jag väl se till att göra idag iaf!

Världens bästa mamma fyller år också! GRATTIS! Så ikväll blir det partaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0