Kaos, fylla, bakfylla och en jävla massa skratt!

Så kan man säga att en helg med en del av familjen KV har varit. Känner mig fortfarande bakfull eller kanske tom med full. Vet varken upp eller ner efter den här helgen. Men som Sofias papps sa; Det kostar att ligga på topp. Med betoning på kostar!
Behöver inte gå in på nå mer detaljer än så känner jag.


Har precis varit hos den där elaka jävla sjukgymnatsen och fått akupongtur, dog nästa nu igen. Nej, men hon är faktiskt jätte bra. Första gången jag känner att det faktiskt ger något att någon tar min rygg på allvar.

Och snart är de dax för jobb, jätte peppad. Tur att de är kortdag! Ikväll är det äntligen dax för träning igen!



Fråga: Vad var det sista dom åt på titanic?
Svar: Sjögräs...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0