2a andvent

När vi tänder ett ljus i advent, det värmer den som frusen är!

Segaste adventsdagen hittils. Har inte varit ute en minut idag. Eller jo, jag och Sally har gått runt parken.

Idag har det även smidits planer inför Fotbolls EM 2011, kommer bli skit kul! Hoppas att man får biljetter bara! Sen har det varit samhall möte här med Familjen Kvarnsven.. Och tro det eller ej men vi kom faktiskt fram till saker! Helt otroligt och kors i taket och allt det dära.

Nu har vi ätit ost och kex (tack Marika!) och sen har jag lagat hundgodis (gick sådär, men nu vet jag hur jag ska göra nästa gång!) och nu är det ju BECK som alla vet eftersom det alltid är det på söndagar.

Många () och !! idag men det är så idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0