Alltså det här med att gymma

Vad är det som är det roliga med det? Jag fattar verkligen inte.

Jag går ju som sagt på Må Bättre och tränar nu. Var där för första gången i onsdag och då gick jag och sjukgymnasten igenom vad jag skulle göra för olika saker. Då kände jag "fan det här ju faktiskt bli lite kul!"
Igår var jag där själv. Det gick väl bra första 5, men sen då? "Jaha, vilken maskin är det nu man ska göra. Jaha, den här. 20 kg. 10 x 3. Jaha". Och så samma sak igen. Fast lite annorlunda för det är ju en annan maskin.

För att jag ska överleva där så lär jag fixa en jävla bra spellista! En jävla bra en som pepper mig! Så nu kan ju ni kära vänner ge mig tips på det. Jo men tack.

Nu ska jag glömma allt vad gym heter och göra nått som jag tycker är kul, nämligen vin!




Pörrig bild från Turkey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0