God morgon!

Har precis kommit hem efter att varit och sagt hejdå till 2 av mina bästaste vänner. Den ena är min absolut bästaste vän sedan vi gick i typ 6an och sen andra är min bästaste sångfågel som jag har gått på sånglektioner hela hösten och haft det så roligt med. Dom fot iväg på sin drömresa idag. Jorden runt. Coolt.
Skrattade åt Marika igår som hade gråtit men när jag klev in i hallen hos Anna och möter en gråter AK kunde jag inte hålla mig heller tydligen. Men dom kommer få det så jävla bra!!


Nu sitter jag i köket, dricker kaffe, äter risifrutti, har tända ljus och bloggar från paddan. Tänkte när jag åkte från Anna att jag skulle köpa med mig en tidning men så kom jag på att jag kan ju köpa den i paddan. Åååh, jag älskar paddan!

Sen vankas det jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0