Korvarnas förvandlig

Som alla som känner mig vet så får jag väldigt lätt resfeber. När man ska på kryssning, eller utomlandas eller som nu Stockholm. Jag hade tom resfeber när Anna och Elin skulle åka... Iaf, har börjat packa. Och herregu jag är sämst på att packa. Har hur mycket som helst med mig för 2 nätter. Kommer packa om säkert 20 gånger.. Och så har jag fjärilar i magen, ja jag är en tönt med det är så det är.

MEN JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAG!! DET KOMMER BLI SÅ JÄVLA KUUUUL!

Har varit och fixat mina korvar till fingrar idag också, fint va? Kan knappt gå på toa, men de är fint!


Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Hej hej, just nu är det en jätte stor tävling för bara ni tjejer.

Kolla in tävlingen på min blogg: http://mohammedis.se/2011/december/tavla-och-vinn-crazy-color-slingor.html#comment

Tro mig, du kommer att älska tävlingen. Skulle vara roligt om att du var med.

Ju fler är med, desto roligare!

Ha en bra dag, och kram, och hoppas du kommer att delta :)

2011-12-30 @ 15:49:01
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0