Musikhjälpen 2011

Har legat och tittat (okej, jag har sovit lite i mellan också..) på musikhjälpen 2011. Alla borde skänka en slant tycker jag för flickors rätt att gå i skolan. Visst har killar också rätt och gå i skolan men i vissa ländet har ingen råd att gå i skolan. Men det här handlar om vissa länder som bestämmer att tjejer inte får gå i skolan ö.h.t. Det betyder att dom inte få någon utbildning och i framtiden inte kommer att kunna försörja sig själva och antagligen hamna på gatan..
Förjävligt eller hur!
Om du skickar ett sms så har ni chansen att få en låt uppspelat i radio. Skicka ett sms med 50, 100 eller 200 följt av artist och låt till 72999. Ni kan också gå in och kolla aktionen som dom har, där kan man bjuda hem Zlatans signerade bok, olika allsvenska tröjor, Anja Perssons signerade hjälm eller kanske en live tatuering.

Sen kan ju kika på det också. Om ca. 45 min kommer en av mina favoritbloggare Egoina dit också.
Fast Jason, Ana Gina och Kodjo är också roliga att titta på.
Titta live på musikhjälpen 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0