Här kommer the bildbomb!

I tordags jobbade jag ju natt så då finns det inte så mycket alls att se. Så vi börjar på fredagen när jag och Sofia ska på 50 cent.

 

Vi fick VIP-band eftersom vi var VIP

 

Lycklig var jag för det!

 

Och drinkar drack vi på Göranssons Areana som var skit svår att hitta till.

 

Lazee var förband så han fick vi se.

 

Men det var ju 50 cent vi ville se

 

Och sen kom han! Och bra var han!

Vart väl lite missöden under konsterten men det jag såg var fan bra!

Sådäså!

 

Sen åkte vi in till Gävle och drack ännu mera drinkar innan vi gick till vårat fina, fantastiska hotell.

 

 

Lördag

Dax för hela huset och käk på Broken, men vi värmde såklart upp med några drinkar först.

 

Alice var med och var glad!

 

Marika, Sofia och Annelie var också där och dom var också glada, även fast det inte syns

 

Och Johanna, Jenny och Malin

 

Och mamma Maria såklart!

 

Söndag

Sallly vill bara busa, jag vill bara sova

 

Vad har ni ätit för bakis mat?

Själv gjorde jag laxgratäng med egengjort mos till! Den ni!

 

Det var väl allt för denna gången. Men familjen Kvarnsven ska väl säkert ut på nya upptåg snart igen. Ja redan ikväll ju, få se hur bra uppsluning det är bara. Känns som om den kommer vara rätt dålig faktiskt.

Imorgon står jobb, sånglektion och friskis på schemat. Som vanligt på måndagar alltså.


Kommentarer
Postat av: ANONYMUS

vilken jävla snygging där med telefonen i högsta hugg. maj gaad!



ps, alice ser ju inte klok ut! :)



puss från ditt största fan!

2011-10-30 @ 18:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0