Söndag = akuten?

Känsliga läsare varnas

Imorse sket jag blod. Ringde till sjukvårdsupplyssningen som sa att vi skulle åka in. Sakt och gjort.
Väldigt många timmars väntan innan lärkaren kom. Hon trodde blödningarna inte berodde på magen utan på hemorrojder. Kul kände jag spontat.
Fick nån form av lavemang och sen en lampa eller kamera eller va de är upp i röven, ja aj!
AJ SOM FAN!
Men inga hemorrojder fanns det. Och ingen blödning i tarmen. Nä, va bra. Så de är bara att vänta på rectoskopin (stavning?) där dom kör ner i kamera i halsen ner i magsäcken. Och skulle även gå på en tarm röntning.


Så alltså!
Det är fortfarande inte helt 100 vad de är med magen. Och jag har inte hemorrojder. Allt detta på endast 5 timmar!


Det var allt från mig och mitt värdelösa liv! Tack hej!
Joe ska ur BB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0