Beslutsångest

Alltså, detta kanske blir lite personligt och lite to much information men iaf.

Sen jag satte i p-ringen så har fått prickar (plitor som vi säger i vår familj) som kliar. Den vägrar sitta kvar (ja jag har verkligen försökt trycka upp den kära barnmorska!!!!) Just nu är jag skit trött med har ändå en stressad känsla i kroppen som gör att jag inte kan slappna av. Plus att jag är så arg för att den inte vill sitta kvar att jag har lust att kasta ur skiten genom fönstret.


Plitor och stressen kan ju faktiskt vara en ren tillfällighet. Men att jag är arg på den är p-ringens fel.

Och det är här ni kommer in, ska jag kasta ut skiten genom fönstret eller ska jag ge det ett försök en månad till?

Snälla bullen, hjälp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0