Klagoblogg

Nu kommer jag klaga. Bara så ni vet. Är ni inte intresserade av att läsa om mina krämpor så gör det inte.



Är det inte ryggen så är det fötterna. Jag och A var ute och åkte längd. Gick bättre än vad jag hade tänkt mig eftersom jag inte åkte på ca. 15 år sedan. Tills jag började från kramp i fötterna. WHY?! Vätsebrist? Ja kanske, men jag får det även på när jag går på nått pass där det är mycket hopp och sånt när man ska vara på tårna. Har jag vätsebrist varje gång? Är jag konstant törr? Ja, vad vet jag. Irriterande är det. Hade gärna åkt ett varv till på skidorna idag men fötterna bröt ihop. Strejkade.

Jävla fötter.

Nu ska jag åka och jobba natt.. Livet är på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0