typ ledig

Ligger i soffan och försöker powernapa men det går inte. Inte tillräckligt trött kanske. Och note to self: Skriv ingen statusuppdatering på facebook om du ska försöka sova, det slutar aldrig plinga.

Sally ligger här brevid med bena rakt upp i vädret som vanligt och sussar sött. Hon är då inge sugen på dagen idag. Jag skulle vilja hitta på nå jag. Vad vet jag inte. Träna ska jag göra lite senare. Skulle ju träffa sjukgymnasten idag men hon är sjuk.. Likså min bankman. Så min nästan helt fulbokade dag blev ingenting. Förutom handling då. Men de är ju också senare när Anders slutat. Kanske ragga upp någon för en lunch. Kanske. Soffan är ju faktiskt trevlig även fast man inte sover..

Just nu är det sämsta avsnittet av Sjunde himlen ever tror jag. Det är alla hjärtans dag och dom sjunger hela tiden och det bästa är att dom inte kan sjunga. Måste byta kanal.

#Dosanärförlångtbort

#Twitterskadad





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0