Nu har det varit helg igen!

Helgerna går så fort. Men den här hlegen känns det iaf som att man har gjort nått vettigt.

Fredag så gick jag av på morgonen och fick komma hem till en stor uppdukad frulle av min älskade. Sen åka skidor i Romme Alpin, eller typ. "Det bästa med att åka skidor är att efter ett åk får man dricka öl" och det var precis vad jag och Sofia Sjölin gjorde! Underbart väder. Sen hem en sväng men en behövlig nap på soffan, hårt att åka skidor! På kvällen blev det mat på S1 med den förutnämnda och Sara W! Inte igår men mycket trevligt och stora planer inför framtiden smeds! Gillas.

Lördag började med att hjälpa As syster att flytta in till lilla Lessand. Sen till KV för att bjuda på födelsedags middag. Tror att det var uppskattat för vi tod nästan taperas. Och fina paket fick jag såklart! Vi röstade som glaningar på Sean den första banan. Tror faktiskt mormor röstade flest gånger.. Men inte hjäpte det. Kvällen avslutades med backhoppming och slalom på Wii.

Söndag, idag. Började med att åka Vasaloppet. Hade ryggen på Brink men tappade bort honom i Oxberg. Sen fick jag vårkänslor och bestämde mig för att nu är det dax att införskaffa sig dom årliga Conversen och även en vår jacka. Sen råkade en tröja och en klocka följa med hem också, woooops. Men ja. Vårkänslorshoppning!
Sen var det de enda dåliga denna helgen, vi tränade och jag vred ryggen. Ajaj, nu är jag handikappad. Men helgen har varit så jävla bra och jag håller humöret uppe eller så kanske jag är hög på ipren och alvedon. Men skit i det.

Har precis bokat nått jävla kul till sommaren också! Kommer bli apkul!

Kommer upp en bildbomb imorgon. Fanny har ju börjat blogga så hon är värre än Kissie. "Får jag låna din telefon att blogga från?" Och massa kort ska tas! Men de är bra, för jag glömmer ju alltid.


Nu har jag tjötat klart. Nu börjar snart BB, kolla på det. Hoppas Jessica åker ut. Tackohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0