Fantastisk dag

Började imorse, skit trött. Allt jag håller i tappar jag bort så när jag är klar upptäcker jag att jag inte har varken telefon, nycklar eller sovväskan med mig. Leta leta leta. 10 min sen kommer jag iväg.

Väl på jobbet upptäcker jag att jag har glömt matlådan hemma. Grattis.

Börjar må illa. Ignorerar det och försöker tänka på nått annat. Går inge bra och måste åka hem. Hinner knappt innanför dörren innan jag måste kasta mig över toan (hoppas ni inte äter) i jackan och allt.

Efter att ha tömt magen ligger jag på soffan och på nått vis lyckas jag knuffa ner telefonen i spyhinken. Lite lycka var att jag precis hade tömt den och fyllt på med nytt vatten. Och ja, den överlevde.

Mitt liv känns helt jävla på topp just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0