Jag är svensk

Därför pratar jag om vädret. För visst är de undrbart väder idag! Och igår, och dagen innan de. Igår orkarde jag mig ut på en glass. Inte idag. Idag är jag helt sänkt. Blir helt puckad i huvve av mofin tabletterna. Inte kan jag väl säga att dom hjälper heller. Eller dom hjälper så att jag inte har så jävla ont, men jag blir ännu mer illamånade.

Får klagomål på att jag bloggar för dåligt. Så jag får väl börja blogga som jag sa till min syster

Måndag
Ont i magen. Låg på soffan

Tisdag
Ont i magen. Låg på soffan, sally åt ett ben

Onsdag
Ont i magen. Låg på soffan mest, men tog mig ut på en glass.

Spännande läsning va? För det är det som händer.


Nu har jag btw ansökt om biljetter till finalen i BB. Är det någon som är sugen så kan ni ju hojta!

Kommentarer
Postat av: ,,,

Tisdag, jag dör ! Hahahahahahaha fy fan va roligt de lät. Antagligen inte rent fysiskt.

2012-05-04 @ 22:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0